Positieve Gezondheid en Mantelzorg

22 september 2021
19:00 tot 20:30 uur
Stadsbibliotheek, Begijnengang 2 Venlo
Kosten: GRATIS (aanmelden verplicht)

Ga samen in gesprek over Positieve gezondheid en mantelzorg.
De meeste mantelzorgers voelen zichzelf geen mantelzorger. Ze vinden de zorg die ze verlenen vanzelfsprekend, want je zorgt toch met alle liefde voor een ander? Toch is deze zorg nobel, maar ook erg intensief.
Het is belangrijk om goed voor jezelf te (blijven) zorgen als je mantelzorg verleent.

Tijdens deze bijeenkomst geven gastsprekers van ZorgMies en Groene Kruis
ledenadviseur Angelique Stevens je hier handvaten bij. Ook ontdekken we hoe Positieve Gezondheid van invloed kan zijn op je leven en je algehele gevoel van welzijn.

Deze editie is deel 2 van een reeks van 4 bijeenkomsten, georganiseerd door de Initiatiefgroep Positieve Gezondheid Venlo, bestaande uit de Gezondste regio 2025, GGD Limburg-Noord, Stichting Burgerkracht Limburg en de Bibliotheek Venlo. Elke editie heeft een eigen thema.
Deelname is gratis maar aanmelding is verplicht (let op, er zijn maar beperkt plaatsen beschikbaar). Aanmelden kan via: https://www.eventbrite.nl/e/tickets-
samen-in-gesprek-over-mantelzorg-en-positieve-gezondheid-
163854335729?aff=ebdsoporgprofile

Hopelijk kunnen we u begroeten op