Koninklijke onderscheiding voor ons DR lid Ger Peeters

Ger Peeters benoemd tot Lid in de Orde van Orange-Nassau

Ger Peeters (81) uit Velden is al ruim vijftig jaar verbonden aan de Koninklijke Fanfare Velden. Tussen 1968 en 1994 was hij tambour-maître, assistent-dirigent en instructeur opleidingen. Vandaag de dag is hij nog altijd adviseur en zit hij in de commissie die mede het beleid voor de toekomst van de vereniging bepaalt. Peeters was bovendien bestuurslid van de Veldense afdeling van de Katholieke Bond van Ouderen (KBO) en de dorpsraad.

Foto en tekst uit een bericht van Omroep Venlo.

Ger is ongeveer vanaf 2011 lid van onze stichting en heeft zich binnen de DR ten doel gesteld zijn aandacht te richten op de ouderen van Velden en ouderenzaken. Zo heeft hij zich ingezet voor de bereikbaarheid van de dorpskern voor rollator en/of rolstoel beztiiters. Ook de contacten met de KBO werden door hem onderhouden. In de commissie voor de realisering van de buurtbus en de commissie tot oprichten van een beheerders groep voor de Rozenhof heeft hij zich ingezet.

Wij wensen Ger heel veel geluk en plezier met deze Koninklijke onderscheiding.