Goede Doelen Week van start

De Goede Doelen Week gaat weer van start van zaterdag 2 april tot en met 8 april 2016. De opzet blijft hetzelfde als afgelopen jaren.

Hoe werkt het ook al weer?

U ontvangt een envelop met daarin een formulier waar alle stichtingen op staan. Het is de bedoeling dat u uw donatie invult op dit formulier.

Hoe dit formulier er uit ziet, ziet u op de achterkant van deze pagina. Links staat het logo van de stichting, rechts staat niets, maar het is de bedoeling dat u daar invult wat u aan deze stichting wilt doneren.

U hoeft alleen de stichtingen in te vullen waaraan u uw donatie wilt geven. Tel dan dit bedrag op, doe dat in de envelop en plak deze dicht. Van 2 tot en met 8 april komt de collectant deze envelop ophalen en worden uw donaties aan de desbetreffende stichtingen overgemaakt.

Voor diegenen waar de envelop om welke reden dan ook niet is opgehaald, bestaat de mogelijkheid om deze alsnog in te leveren. Bij café Het Wapen van Velden en Kwalitaria Velden staat hiervoor een afgesloten collectebus.

Veel succes met het invullen en alvast bedankt namens alle deelnemende goede doelen.

Stichting Goede Doelen Week Velden