Duofiets voor Velden?

Heeft u laatst gelezen over de duofiets die ze in Merselo gaan inzetten om mensen samen een fietstochtje te laten maken onder andere om de eenzaamheid te verdrijven? Dorpsgenoot Hans Theelen las dit bericht een poosje geleden in de krant en vroeg de Dorpsraad Velden of dit ook hier voor elkaar te krijgen is.

Velden zou niet het eerste dorp zijn dat een eigen duofiets heeft. In de allereerste plaats is zo’n fiets, die bedoeld is voor twee mensen die gezellig naast elkaar zitten, voor gehandicapte en/of eenzame dorpelingen. Die kunnen met een vrijwilliger een tochtje maken. De Dorpsraad wil Hans graag steunen met dit initiatief en hem helpen om medestanders voor dit idee te vinden.
Wil jij Hans meehelpen in het onderzoeken naar de haalbaarheid en uitvoering van het inzetten van een duofiets in Velden?  Meld je dan aan bij de Dorpsraad, dan brengen we alle geïnteresseerden bij elkaar om dit idee te gaan uitwerken en uitvoeren.

Neem contact op via   info@dorpsraadvelden.nl